آیا بادام مفید در درمان بیماری های مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 سپس بادام است در درمان بیماری مزمن کلیه مفیدبادام ارزش مغذی و پزشکی بالا، پس از آن توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. سپس بادام است در درمان بیماری مزمن کلیه مفید

عملکرد بادام

تغذیه در بادام از جمله ویتامین E، چربی های اشباع شده و الیاف در رژیم غذایی می تواند به کاهش کلسترول خون، حفاظت از کلیه ها و به طور موثر کاهش بروز مشکلات قلبی و بیماری های قلبی و جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی. مشخص شده است که بیماری های قلبی و عوارض قلبی عروقی علت اصلی مرگ بیماران مبتلا به بیماری کلیه، بنابراین خوردن بادام به طور موثر می تواند به کاهش عوامل خطر و امید به زندگی طولانی تر بیماران.

بادام خوب برای کنترل قند خون بالا می باشد. بادام شیرین حاوی الیاف غنی است که می تواند بیماران را احساس و کنترل وزن بدن کمک. بادام تلخ می تواند در پیشگیری و درمان دیابت ناشی از آلوکسان داروی ضد تومور کمک کند.

بادام خوردن کمک کند التهاب درمان و سهولت درد. برخی از بیماران حتی می تواند بدون مسکن با مکمل بادام داشته باشد.

بادام همچنین اثر زیبایی از طریق ترویج گردش خون پوست را داشته باشد. این نیز می تواند برخی از مشکلات پوستی در بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی را کاهش دهد.

بادام می تواند اختلالات گوارشی را کاهش دهد. بادام حاوی روغن چرب و نقش روده ملین زیبا است و می توان آن را مورد استفاده برای کاهش یبوست.

بادام با بیماری کلیوی

بادام بسیاری از منافع را به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. مشخص شده است که خوردن مقدار مناسب از بادام می تواند کلسترول بالا موثر پایین تر و کاهش خطر بیماری های قلبی و بیماری های مزمن مختلف از جمله بیماری های مزمن کلیه است. حتی اگر بیماری پیشرفته کلیه patientswith باید بیش از حد از آن مصرف نمی کنند، این است که به دلیل بادام حاوی فسفر غنی و پروتئین ها، هر دو از آنها ممکن است به این بیماری را تشدید کنند.

در یک کلام، بادام در درمان بیماری های کلیوی، اما برای افراد مبتلا به بیماری پیشرفته کلیه باید از مصرف آن را کنترل مفید است. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیه، برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: سپس بادام است در درمان بیماری مزمن کلیه مفید,بادام خوب برای کنترل قند خون ,
:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: